8 Mayıs 2009

- Bye! - (Click)

Bu gâvur filmlerinde, dizilerinde görüyoruz. Bizim ananelerimize, örf ve geleneklerimize asla uymayan bir sürü şey var, kabul. Fakat öyle bir şey var ki ben bunu kabullenemiyorum. Kendimi o an "bye!" diyen insanın yerine koyuyorum, kabullenemiyorum yahu.

Diyelim iki insan telefonda konuşuyorlar. Filmlerdekini diyorum. İkisi erkek olur, biri kadın biri erkek olur, ikisi de kadın olur... Cinsel tercihleri falan önemli değil. Konuşma ne kadar "olumlu" olursa olsun, ne kadar gönülden, ne kadar sevgi dolu olursa olsun bu konuşmaların %87.38'i şu şekilde bitiyor:

- Högöy högöy högöy.
- Heger heger heger.
- Bye!
- (Click)

"Bye!" demiş olan ve suratına telefon kapatılan insan ise gülümsemeye devam ediyor. (Click) yapan genelde "cool" oluyor gerçi. Bazen (click) yapan da gülümsüyor falan; ama daha ziyade cool oluyor işte. İkisi de mutlu mesut hayatlarına devam ediyorlar. Bu nasıl ilişki, nasıl arkadaşlık, nasıl dostluk, nasıl sevgililik, nasıl annelik, nasıl babalık? Lanet olsun tamam mı!

4 yorum:

Böcek dedi ki...

yazacağım her telefon konuşması dialoglarında aklımda olacaksın tolga:DD

maça kızı dedi ki...

bizde illa ki bi öpücük bi sevicik yapıp öle kapatıcaz diimi:)

Tolga Darcan dedi ki...

Öpücük, sevicik demiyorum yahu. En azından bir "hoşçakal", bir "görüşürüz" ne bileyim :P

Pryme Sinista Jinx dedi ki...

Senin de belirttiğin gibi filmlerde gördüğümüz için "Hollywood Hangup" olarak adlandırılıyor kendileri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...